عملیات پرچم دروغین رژیم صهیونیستی تله ای برای آمریكا است
نوشته شده توسط : gogos

در این مقاله كه به قلم علیرضا میریوسفی و در پاسخ به مقاله آلن درشویتز خبرنگار وال استریت ژورنال به رشته تحریر در آمده ، تصریح شده است كه

برخلاف ادعاهای بی اساسی كه در گزارشات اخیر رسانه های آمریكایی و از جمله مقاله آقای آلن درشویتز در آن روزنامه مطرح شد، مقام های رسمی ایران همواره تروریسم را در تمامی اشكال آن محكوم كرده اند و در اقدامات ضد تروریستی در مجامع بین المللی پیشتاز بوده اند. همانگونه كه اخیرا توسط بالاترین مقام های رسمی آمریكا صریحا اعلام شد ایران هیچ قصد یا انگیزه ای برای انجام عملیات غیرقانونی بر علیه هیچ كسی را نداشته و ندارد.

در این مقاله تصریح شده بر خلاف توطئه ها و اتهامات بی اساس و ایران هراسانه رژیم صهیونیستی, ایران در تاریخ معاصر خود هیچ سابقه ای از تهدید, تجاوز یا حمله به هیچ كشوری را نداشته است. در نقطه مقابل, رژیم صهیونیستی سابقه ای طولانی و پرتعداد از انواع جنایات آشكار و پنهان از تجاوز نظامی, تشكیل هسته های ترور و انواع جرائم جنگی گرفته تا كشتار وسیع یا ترور افراد غیرنظامی و بی گناه دارد كه هیچ یك قابل انكار نیستند و این رژیم تلاشی هم برای انكار آنها نكرده است.

در مقاله مسوول مطبوعاتی نمایندگی كشورمان تاكیده شده ایران همانند سایر ملت های خاورمیانه قربانی تروریسم دولتی و سیستماتیكی است كه رژیم صهیونیستی مرتكب می شود یا از آن پشتیبانی می كند(همانند ترور آشكاری كه در 19 ژانویه 2010 در دوبی شاهد آن بودیم). آنچه در چنین تبلیغاتی به آن اشاره ای نمی شود, ترور دانشمندان هسته ای ایران است كه توسط بسیاری از مجامع بین المللی همچون جنبش عدم تعهد, یونسكو و دبیركل سازمان ملل متحد به روشنی محكوم شده است. این موضوع بیانگر استانداردهای دوگانه ای است كه رسانه ها و مقام های غربی در قبال بی تفاوتی رژیم صهیونیستی به تمامی قوانین و عرف های پذبرفته شده بین المللی است.

در واقع, هدف غایی رژیم صهیونیستی از تلاش برای القای دروغین 'خطر ایران' با دستاویز نمودن برنامه هسته ای قانونی و صلح آمیز ایران صورت می گیرد, انحراف افكار عمومی از نقض روزمره و آشكار حقوق بنیادین ملت فلسطین است. همانگونه كه بارها اعلام شده است, برنامه هسته ای ایران قانونی, شفاف, تحت نظارت بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی براساس مفاد مندرج در معاهده منع اشاعه صلاح های هسته ای است و این آژانس بارها فقدان وجود هرگونه مدركی دال بر انحراف برنامه هسته ای ایران گواهی داده است.

سرانجام, با توجه به آشكار بودن قصد رژیم صهیونیستی در بهره برداری از به اصطلاح 'عملیات پرچم دروغین', آنچه كه در ورای این تبلیغات مغرضانه اهمیت دارد, آنست كه مردم و مقامات آمریكایی در تله دیگری از سوی این رژیم نیفتند. چنین توطئه ای در انفجار 1992 در بوئنس آیرس مشهود بود كه هدف اصلی آن, نشانه رفتن روابط دوجانبه ایران و آرژانتین بود.

اروپام 1908





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , سیاه , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: